1. Ogólne warunki zakupów:
- Strona „www.azardi.pl” zwana dalej „Azardi sklep internetowy” jest własnością Azardi s.c., ul. Mroczeń 93, 63-604 Baranów, NIP 6192048542.
- Azardi sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci www. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem „Azardi sklep internetowy” są realizowane tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Stroną dokonującą zakupów w „Azardi sklep internetowy” mogą być: osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, zwane w dalszej części niniejszego regulaminu „Klientem”.
- Podane na stronach „Azardi sklep internetowy” ceny obowiązujące w dniu złożenia zamówienia obowiązują od dnia złożenia zamówienia do dnia jego realizacji.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- „Azardi sklep internetowy” oferuje zakupy w trzech trybach:
- Tryb „Zwykły”
- Tryb „Szybki zakup”
- Tryb „Przelewy24.pl”
- Tryb „Zwykły” polega na zakupie towarów w drodze uprzedniej rejestracji w Azardi sklep internetowy oraz dokonania zapłaty za zamówione towary. Zapłaty można dokonać przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl. Podczas rejestracji Klient podaje dane osobowe takie jak imię i nazwisko, adres, nr telefonu, adres e-mail, hasło.
-
Tryb „Szybki zakup” polega na zakupie towarów bez rejestrowania się w Azardi sklep internetowy, zapłaty można dokonać przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl. Klient podaje dane związane z adresem dostawy zawierające dane osobowe imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu.
-
Tryb „Konto Przelewy24.pl” – Klient po dokonaniu wyboru towarów zostaje przekierowany do systemu Przelewy24.pl, w którym dokonuje logowania/rejestracji i dokonuje płatności przelewem elektronicznym lub karta kredytową.
- W każdym trybie, zamówienia na towary są składane przez Klientów na stronie internetowej „Azardi sklep internetowy” poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza.
- Serwer „Azardi sklep internetowy” wysyła automatycznie wiadomość e-mail do Klienta w celu uzyskania potwierdzenia złożonego zamówienia przy płatności za pobraniem. Wiadomość, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, będzie zawierać informacje na temat wysokości i kosztów przesyłki.
- Procedura realizacji złożonego zamówienia rozpoczyna się w momencie, gdy klient potwierdzi e-mailem swoje zamówienie oraz zapłaci za towar za pomocą przelewu elektronicznego lub karty kredytowej w systemie płatności elektronicznych Przelewy24.pl.
-
Jako datę zapłaty liczy się termin wpływu pieniędzy na konto „Azardi sklep internetowy. Zapłata musi się znaleźć na koncie „Azardi sklep internetowy” nie później niż po 7-miu dniach od daty złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie 7-dniowego terminu na zapłatę odpowiednio: 30% zaliczki towaru i za dostawę (w przypadku wyboru płatności „za pobraniem”) oraz za towar (w przypadku wyboru pozostałych form płatności) zamówienie zostanie anulowane i nie będzie wiązać Azardi sklep internetowy.
- Termin realizacji zamówienia to 30 dni roboczych od dnia spełnienia warunków zawartych w punkcie 9 niniejszego regulaminu, chyba że Klient życzy sobie ich dostarczenia w późniejszym terminie. Za termin realizacji zamówienia przyjmujemy czas w jakim produkcja wykonuje zamówienie, do tego terminu należy dodać czas dostawy towarów od 7-14 dni (jeśli klient zamówi meble z dostawą pod wskazany adres). W takim przypadku osoba z Biura Obsługi Klienta bezpośrednio kontaktuje się z Klientem w celu umówienia terminu dostawy. Termin dostawy mebli może być dłuższy od terminu umówionego z Klientem, z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, jednak nie będzie dłuższy niż 14 dni o czym poinformujemy klienta wcześniej.
-
W przypadku złożenia lub potwierdzenia przez Klienta złożonego zamówienia w dzień wolny od pracy, bieg wyżej określonego terminu rozpoczyna się w najbliższym dniu roboczym.
-
Koszty dostaw znajdują się w zakładce „Dostawa”.
-
Faktura VAT imienna lub na firmę będzie zawierać dane, które Klient poda podczas składania zamówienia i będzie przesyłana drogą mailową.
2. Przetwarzanie danych:
- Zgodnie z ustawą z 25 grudnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
3. Reklamacje:
(dotyczą wyłącznie Klientów będących konsumentami, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego)
Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
- Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie przesłanego za pośrednictwem Internetu wypełnionego formularza reklamacji znajdującego się na stronie azardi.pl lub na podstawie pisemnego oświadczenia Klienta. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji przez „Azardi sklep internetowy”.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pod warunkiem, że wada ma charakter istotny.
- Reklamacje zgłaszane w formie pisemnej należy przesłać pocztą na adres: Dział obsługi klienta Azardi ul. Mroczeń 93, 63-604 Baranów lub drogą mailową na adres kontakt@azardi.pl
- W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
- Imię i nazwisko
- Datę zakupu oraz numer zamówienia
- Dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)
- Nazwę, numery, ilość towarów, które są reklamowane
- Powód reklamacji
-
Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Klientowi (będącemu konsumentem) na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i trybu likwidacji szkody.
-
Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami można wyjaśniać pod adresem e-mail kontakt@azardi.pl lub pod numerem telefonu +48 884 822 444.
4. Ochrona danych osobowych.
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) właściciel Sklepu Internetowego azardi.pl informuje, że dane osobowe Klientów są przechowywane w zbiorze danych Azardi z siedzibą w Baranowie, przy ul. Mroczeń 93.
- Dane osobowe będą zbierane i przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień składanych przez Klienta w Sklepie Internetowym azardi.pl.
- Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania oraz usunięcia danych oraz ma prawo sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby Azardi.
- Firma Azardi zapewnia, że wszystkie informacje i dane przekazywane przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej azardi.pl pozostaną poufne i w odpowiedni sposób zabezpieczone.
- Złożenie zamówienia w „Azardi sklep internetowy” oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta zamówienia.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
- W razie wątpliwości poczytuje się, że umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a właścicielem „Azardi sklep internetowy” z chwilą potwierdzenia przez Klienta zamówienia, o którym mowa w punkcie I ust. 8-11 niniejszego Regulaminu.
- Prawem właściwym dla umowy sprzedaży towarów pomiędzy Azardi sklep internetowy, a Klientem jest prawo polskie, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 r., Nr 22, poz. 271 z późn. zmianami) oraz ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827).
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy według zasad ogólnych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 luty 2023 roku.